vrijdag, juni 30, 2006

het Protocol

Wie kan er allemaal fuckmebotjes dragen? Jong, oud? Vrouwen, mannen ook? Homo’s of ook hetero’s, lesbiennes misschien? Nee, geen fuckmebotjes-discriminatie a.u.b. Alles kan, niks moet. Bepalend is de interpretatie van diegene die naar de botjes kijkt. Is de combinatie persoon + botjes "fuck me" voor u? Dit beeld zal voor iedereen verschillen. Leeftijd, geslacht, seksuele overtuiging, etc. zal die interpretatie op 1 of andere mannier wel beïnvloeden. Uw fuckmebotjes zijn dus niet noodzakelijk ook de mijne.

Het spreekt voor zich dat fuckmebotjes gezien moeten worden. Botjes onder lange broeken of rokken zijn defacto not-fuckme-botjes.

Wat kan en mag je doen als je fuckmebotjes hebt gespot? Mag je de persoon aanspreken en hoe?

Hoe lang heb je ze al?
Zitten ze lekker?
Waar heb je ze gekocht?
Hoe heten ze?
Heb jij ook een naam gekregen?
Wat is je GSM nummer?
Ken je Peter van de radio?
Mag ik eens voelen?

Of is fysisch contact taboe? Welke "spots" moeten we direct naar 3123 SMSen? Kan je ongevraagd een foto trekken?

Als je je fuckmebotjes aan hebt, hoe moet je je dan gedragen? Mag je een vreemde een knipoogje geven? Euh, not-done denk ik. Koel, afstandelijk en zelfzeker. Ja, je moet de "je_kunt_mij_toch_niet_krijgen" look hanteren.

En wat tijdens het vrijen? Botjes uit of net niet? Is dat hetzelfde voor elk standje? Is op zijn "hondjes", echt veel lekkerder met witte botjes? Ja daar ben ik zeker van. Wel opletten voor materiaalschade tijdens de wissels.

Geen opmerkingen: